„Vesti o pregovorima i otvaranju novih poglavlja su važne ali ne i dovoljne kako bi građani i građanke Srbije bili upoznati sa suštinom evropskih integracija, odnosno kako će se ovaj proces i učlanjenje uticati na njihov svkodnevni život. Šta ovaj proces znači za mladog čoveka, a šta za malog privrednika ili poljoprivrednog proizvođača? Koje su koristi, a koji izazovi? Evropski PROGRES je pokrenuo kampanju „Evropa to si ti“, kako bi probali da damo odgovore na neka od ovih svakodnevnih, životnih pitanja, posebno onih koja se tiču najmlađih sugrađana“, rekao je Marko Vujačić, nacionalni menadžer Evropskog PROGRESa.
Vladimir Međak, član pregovaračkog tima i konsultant za evropske integracije je govoreći o procesima i aktivnostima pristupanja EU, istakao koristi od članstva kao što su trgovinska, proizvodna i tehnološka integracija u jedinstveno tržište od 500 miliona stanovnika i stanovnica, i ulazak u režim svetske trgovine koji važi za EU. On je naveo pristup razvojnim fondovima kao još jedan od benefita, ali i podršku poljoprivredi, mogućnost višestruko većeg obima privatnih investicija, kao i značajnu naučnu i tehnološku saradnju koja doprinosi modernizaciju države, ekonomije i društva.