NA RSI –„MINERALIJADI“  U LUKOVSKOJ BANJI

0
2236

Snaga je bila u njima – sportistima iz „BIVODE“ sve počasti

Bujanovac, 15.novembar 2016. (Bupress) – I „BI-VODA“ u Lukovskoj Banji. I tamo na sportskim terenima poznate srpske banje, od 9. do 13. novembra, radnici uspešne bujanovačke fabrike u pravom smislu su pokazali da se odlično osećaju i snalaze i kada su u sportskoj opremi. vitrina-bogatija-za-dva-pehara-sn-z-mNa 22. „Mineralijadi“ – Radničko sportskim igrama, nošeni sloganom „Neka snaga bude s tobom“, pripale su im sve počasti, osvojili su pehare za najbolje rezultate u generalnom plasmanu. U obe konkurencije. I dame i muškarci. Iza njih su ostali radnici – sportisti iz BIP-a i Prolom vode. Zastupljene su bile gotovo sve grane sporta: fudbal, košarka, odbojka, stoni tenis, pikado, šah, streljaštvo, atletika. Bilo je 70 učesnika, iz „BIVODE“ njih 24. Gotovo toliko i dodeljenih diploma za uspešan nastup. 11. po redu,  za 16 godina postojanja i rada bujanovačke fabrike.

filename-0goran-atanaskovic– Naravno da smo zadovoljni postignutim uspehom. Iskreno, očekivali smo veći broj učesnika, pre svih izostali su naši prijatelji iz Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Sa njima kao stalnim učesnicima ove RSI bi zadržale međunarodni karakter. Ali to ne umanjuje značaj ovakvih susreta gde se stara prijateljstva učvršćuju, nova sklapaju. Biće vremena da se o sledećim RSI natenane porazgovara, pre svega o povećanju broja učesnika. Inače, sve je bilo na nivou. Zahvalan sam svima koji su nam omogućili da učestvujemo. Poverenje koje nam je ukazano opravdali smo rezultatimaističe Goran Atanasković, predsednik Samostalnog sindikata u „Bivodi“, član Organizacionog odbora ovogodišnjih RSI.

nenad-zafirovicOvo je uspeh zaposlenih u „Bivodi“. Menadžment je prepoznao tu energiju, naravno, podržao je inicijativu da se učestvuje na ovim Igrama, bez obzira koliko učesnika na njima bilo. Biće prilike da se organizaciono i konceptualno sve to poboljša. Uvek ćemo podržavati ovakve susrete, oni su poželjni i potrebni, pre svega zaposlenima. Ali i našem brendu koji vezujemo za sportske aktivnosti, kako za mlade koji se bave sportom, tako i za ljude u srednjim i poznijim godinama koji to rade rekreativno. I u tom pravcu idu naša razmišljanja i zalaganja za ono što nas očekuje u budućnosti, koju bi da i mi kreiramo, kaže Nenad Zafirović, direktor „Bivode“.

„Snaga uvek s tobom“ Snaga je u njima!

Foto: Ž.M.BUpress

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here